Međunarodni uspjeh AZOP-a

Na natječaju provedenom od strane Europske komisije, 10. ožujka 2021. godine, Agencija za zaštitu osobnih podataka izabrana je za provedbu Twinning projekta pod nazivom „Pružanje potpore u implementaciji moderniziranog zakonodavnog okvira zašite osobnih podataka“ u Sjevernoj Makedoniji.

Cilj projekta je unaprjeđenje područja zaštite osobnih podataka i nacionalnog sustava zaštite osobnih podataka u Sjevernoj Makedoniji u skladu s europskom pravnom stečevinom. Za ovaj značajan međunarodni uspjeh zaslužan je AZOP-ov tim stručnjaka na čelu s ravnateljem Agencije za zaštitu osobnih podataka. Agenciji za zaštitu osobnih podataka iznimna je čast i zadovoljstvo što će na ovaj način moći doprinijeti ugledu Republike Hrvatske u Europskoj uniji. Twinning instrument za Republiku Hrvatsku predstavlja ključni strateški instrument za unaprjeđenje i daljnje jačanje prijateljskih odnosa između RH i država korisnica, pozicionira Hrvatsku kao proaktivnu i kompetentnu državu članicu EU te doprinosi jačanju hrvatskog utjecaja u trećim zemljama.

Znanja i iskustva hrvatskih stručnjaka iz procesa pristupanja RH EU iznimno su tražena i cijenjena među državama korisnicama, ali i među državama članicama-partnerima u konzorcijima. Europska komisija u svojoj službenoj statistici Hrvatsku ističe kao državu članicu EU koja je najuspješnija u Twinning projektima u državama jugoistočne Europe.

Projekt u trajanju od 15 mjeseci i vrijednosti 700 000 EUR, Agencija će provoditi u suradnju s partnerima iz Njemačke fondacije za međunarodnu suradnju (German Foundation for International Legal Cooperation – IRZ) i Središnje agencije za financiranje i ugovaranje (SAFU).

 

A

Povezano

AZOP obilježio Svjetski dan prava potrošača, 15. 3. 2021.

AZOP obilježio Svjetski dan prava potrošača, 15. 3. 2021.

Povodom Svjetskog dana prava potrošača, 15. ožujka 2021. godine, Agencija za zaštitu osobnih podataka, u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom organizirala je webinar “Zaštita osobnih podataka potrošača na digitalnom tržištu” s ciljem podizanja svijesti potrošača...

X
Skip to content